fredag 22. juni 2012

MY NEW TOY

There are so many interesting and tempting objects in our house. Many of them are called "NO", but they are still good to eat. Now I have found a new dog toy, my people put it on the floor to me. They are so nice!
     The new toy has this funny scent of paint. Why? They think I like paint? Silly people.

Better be careful with this thing. Not sure if it is dangerous or if it is really ment for me?


                                   It is still good to chew on though..


     Oops! Busted!


                                Better find my own secret spot to eat my prey..


      Yeey, good place to hide under the dining chair! Life is good!

Love,
Divo

11 kommentarer:

  1. Søteste hunden!! Å utrolig morsomt at det er han som "skriver":)

    SvarSlett
  2. You're so cute :D I'll visit your site oft :)
    Love from Poland puppy :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Feel kind of international now! Nice to have a puppy-friend in Poland!
      -Divo

      Slett
  3. Hvilken rase er du?? Du er så søt! Hils mamma :D Og fortell henne at hun er super! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hundemamma'n min er malteser og lhasa apso-blanding, hundepappa er pomeranian. Jeg hilste, og mamma ble glad!

      Slett
  4. Hvilken rase er det skal ha meg hund!

    SvarSlett
  5. Hei! Se hva jeg sa over her hva slags blanding jeg er :) Hvis du vil ha en av de eller blanding av dem, så er det lurt å jobbe mye med å sosialisere meg mens jeg er liten, for da blir jeg glad i andre mennesker enn bare mine egne :) Lykke til! -Divo

    SvarSlett
  6. Heter denne rasen noe spesielt? Ver at blanding mellom lhasa alpo og malteser heter lhatese, men lurer på om du vet om denne sjønningen her har et rasenavn <3 ble helt betatt!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
    2. Hei!
      Vet at det finnes Maltipom og Lhasapom. Vet ikke om jeg kalles noe, men det må kanskje bli "LhatesePom"?

      Slett